De dirigent Paul van Gulick

Paul van Gulick heeft vele componisties van grote componisten uitgevoerd. Klik hier om de lijst met uitgevoerde composities te bekijken.

Als componist worden zijn composities internationaal uitgevoerd.

Zijn werken zijn gratis te downloaden en zonder problemen uit te voeren. Wel wil hij graag op de hoogte worden gehouden van uitvoeringen. Als er instrumentale partijen nodig zijn, kun je die opvragen bij Paul van Gulick.

Paul van Gulick dirigent van het Princenhage's Mannenkoor

Website van Paul:

Website Paul van Gulick dirigent van het Princenhage's Mannenkoor

Marlous Nypels

Het Princenhage's Mannenkoor wordt muzikaal begeleid door Marlous Nypels. Na haar afstuderen aan het Conservatorium is Marlous gestart met haar Pianostudio in Tilburg. Hier werkt ze als docente met leerlingen in alle leeftijdscategorieën. Naast het lesgeven organiseert Marlous vele activiteiten waaronder concerten voor haar leerlingen in Theaters te Tilburg, geeft ze workshops 'samenspelen' in verschillende pianozaken en verzorgt ze studiedagen voor collega pianodocenten.

Zij is vaste pianiste van sing en songwriter zangeres Daniëlle van den Hurck onder de naam 11 Eleven en begeleidt ze wisselende projectkoren en solisten.

Naast het Princenhage's Mannenkoor is Marlous ook vaste begeleidster van het JeroenBosch Koor uit Den Bosch.

Website Marlous Nypels begeleidster van het Princenhage's Mannenkoor